Klantenservice - Contacteer ons hier
Vul hieronder je gegevens in
-
Wat zijn de bezorgkosten?
Voor het comfort van jou als klant en de optimalisatie van de kosten, bieden wij gratis bezorging bij een bestelwaarde vanaf € 300,- (excl. 21% BTW) volgens volgende indeling.
Bestelwaarde <€300, --> Bezorgkosten €49,.
Bestelwaarde >€300, --> Gratis levering.
-
Wat is de levertijd?
De levertijd is in principe binnen 48 uur. Echter is het sterk afhankelijk van bepaalde piekperiodes en van welk product er gekocht wordt. Het kan daarom ondanks al onze inspanningen voorkomen dat we een langere levertijd hebben voor onze artikelen.
Afhankelijk van de locatie van het afleveradres (uithoeken van het land of moeilijk beleverbare plaatsen), kan de leverdatum met 1 werkdag verschillen. Als blijkt, dat een bevestigde leveringsdatum veranderd, zullen wij jou telefonisch of per e-mail op de hoogte brengen. In een situatie waarin we de levering niet kunnen realiseren, bijvoorbeeld: het product is niet meer leverbaar of een tussentijdse verandering in ons assortiment, nemen wij meteen contact met jou op.
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
In principe kan dit helaas niet.
Toch willen wij ons flexibel opstellen naar onze klanten toe. Zo kan een deel van onze productcategorie "houten pallets" wel ter plekke afgehaald worden. Dit kan echter alleen wanneer het gaat over een grote bestelling.
Indien je zelf je bestelling wil afhalen, vragen wij steeds onze klantenservice te contacteren om af te stemmen of je bestelling in aanmerking komt af te halen.
-
Naar welke landen versturen jullie bestellingen?
Wil je een bestelling laten leveren in België dan kan je de bestelling plaatsen via www.logistiekonline.be. Mocht je producten naar een Nederlands adres willen versturen dan kan je een bestelling plaatsen op www.logistiekonline.nl.
-
Kan ik mijn artikel(en) retourneren?
Zeker, je kan bij ons de bestelde artikelen retourneren. Je hebt 14 dagen de tijd om de bestelde artikel(en) bij ons te retourneren.
-
Hoe kan ik mijn artikel(en) retourneren?
Als je jouw artikelen wilt retourneren kan je contact opnemen via de mail [email protected], de live chat op de website, social media of via het telefoonnummer: +32 (0)52 25 02 08. Tevens staat er een retourformulier online dat je kan gebruiken om de retournering goed te laten verlopen.
-
Wat zijn de kosten voor retourneren?
Het retourneren zelf is kosteloos echter dien je zelf zorg te dragen voor de verzending en daar zullen kosten aan verbonden zijn vanuit de transporteur die je zal inschakelen. De kosten voor het retourneren van bestelde artikelen zijn voor eigen rekening.
-
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
De betaalmogelijkheden bij logistiekonline.be zijn: Ideal, Visa, Mastercard, Vooruitbetalen via bankoverschrijving, op factuur (wanneer je een zakelijke klant bent).
-
Kan ik ook een account aanmaken?
Dat kan zeker. Je kan een account aanmaken rechts bovenin op de website. Je kan hier klikken op 'Mijn Logistiek Online'. Ook kan er tijdens het afronden van de bestelling gekozen worden voor 'Registreren' om een account aan te maken.
-
Ik ben mijn inloggegevens kwijt.
Ook bij het kwijtraken van de inloggegevens neem je best even contact op met [email protected] of via de livechat op de website.
-
Staat uw vraag hier niet tussen?
Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben dan kan je deze ten alle tijden stellen via de mail [email protected], social media of maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur via de livechat van de website.